Perşembe, Ocak 30, 2014

sing it back

sing it back, moloko

parov stelar

parov stelar, chambermade swing (bnm değil, video is not mine)

island blues

koop koop island blues

elimde değil


vega, elimde değil.

(Deniz özbey, Vega'nın harika bir söz yazarı)

bu sabahların bir anlamı olmalı

vega, bu sabahların bir anlamı olmalı

beklenen oldu

"aydınlık, dünyayı ele geçiriyor!" 


toplanın çocuklar, işimiz bitti. yakında, vega'ya, eve dönüyoruz.

e.
sszblt
100000 yıllık savaş

Çarşamba, Ocak 29, 2014

II

sadece sana güvenebilirim.
bununla dinle...
sadece sana güvenebilirim.
çok az zaman kaldı.
sadece bir bedene ihtiyacım var.
şifreyi unutma. 

merak etme

şimdi, bulduğum gibi.
seni, yeniden, bulucam.

göründüğü gibi değil.
bir plan var.
sadece biz gerçeğiz.

güven bana.
hatırla.

güven bana.

gerçeği 
bilmiyorlar.
sakla.

anladılar.
pimimi çektiler.
beni buldular.

artık kalamam.
o kadar güçlü değilim!
beni alacaklar.

güven bana.
unutma!
gelip, 
seni, 
yeniden 
bulucam.

şifreyi unutma.
gördüğünde, hatırla.

inan.
bekle.
korkma. 

dönücem.

gelip, 

seni, yeniden 
bulucam.

güven bana.

sadece sana... 


e. 
sszblt
"demirkazık"

sadece

sadece sana güvenebilirim.


e.

szzblt
29 Ocak 2014

Salı, Ocak 28, 2014

kafama vur


beni bir uyandırabilir misin lütfen, benjamin?

uyanmıyorsam kafama vur.

bu rüyayı, kaldıramıyorum. 
kafama vur, uyanayım artık yeter!
görmeyeyim ... 

(alıntı: leyla ile mecnun, dizi)


yol uzun

 insan özgür olsa... sevgiyi,

Tanrılık, kulluk sanmasa...


e.
sszblt
28 ocak 2014

Pazartesi, Ocak 27, 2014

what goes around, comes around


video

belki de justin'in en iyi şarkısı, dünyanın en güzel melodisini yakalamış, doğu melodisi...
probably the best song of justin, he has catched one of the best melodies on earth; melody of the east. (HD ama eksik/HD but not the full song) 

aşağıda videosu var. ama sonu yanlış. insanın canı en çok kendi değil, sevdiği öldüğünde acır. çocuk ölmeliydi. herebelow there is the video of the song but I guess its end is not right; one suffers much more when her love dies, justin should have died to make her suffer. 






böyle iyi mi?

karanlıkta gidenin hayaletini beklerken hala  Tanrı'ya inanmak...
sikilip sevildim sanmak...
seni yöneteni seçerken özgür iradeden söz etmek...

iyi mi, eğlenceli mi?!



is it alright now?


waiting for a delusion; the comeback of  your lost from the dark, 

and still believing in the manners of God...
thinking you are fully loved while you are so fucked up... 
talking about the choice of freewill on your way to elect your rulers, the new conduct...

is it good, is it fun?!



evrim

sessizbulut
27 Ocak 2014

Pazar, Ocak 26, 2014

secretprojectrevolution


secretprojectrevolution, madonna, steven klein



Eddy Moretti (VICE) and Madonna talk about secretprojectrevolution

her


could not be better. çok gzl.

Salı, Ocak 21, 2014

günaydın

belki, dedikleri gibi; geçmiş, şu an ve gelecek, bir aradadır. 




Pazartesi, Ocak 20, 2014

sevdiğim sözler

her şey yoluna koyulsun.
yoluna koyulsun, her şey.



akıllı ol deme

biri aklını yitirdiğinde ona, "akıllı ol!" deme... ya sus, ya yol göster. 

e. sszblt.

Cuma, Ocak 17, 2014

sözlerimi geri alamam


sözlerimi geri alamam, bulutsuzluk özlemi.

masalların nedeni

aşk, cesurlar içindir.

Tara Gürses 

somebody that i used to know

somebody that I used to know. gotye.
yeniden seslendirenler Walk off the Earth

Pazar, Ocak 12, 2014

Cumartesi, Ocak 11, 2014

olan biten

yapabileceğin en iyi şey; kalemine sarılıp, bir hastalık gibi seni saran kelimeleri, dışarı çıkartmak ve yazmak değil. belki, susup o dürtüleri yok etmelisin... çok mu saçma bir öneri? noktadan sonra küçük harfle başlayabilirsin. onlar söylediği için hiç bir şey yapma... yazmak yerine gidip çöp topla örneğin... iyi bir yazar olduğunu asla bilmeyecekler, az paran olacak ve belki hiç saygı. yine de, dünyan ve kendin için en doğrusunu yapmış olacaksın, desem?! 

öyle yeteneklisin ki, yazarken gerçeği bükebilirsin... en kötüsü, bunun için sana yağacak övgüler, gelecek hediyeler, sevgi sanacağın kabullerdir... gerçek, senin büktüğün gibi değil.

çöp topla ve çabucak öl, e mi?

12 Ocak 2014
evrim'den sessizbulut'a bir öğüt 

kimse bilmez

kimse bilmez, özlem tekin.

misery is a butterfly


blonde redhead, misery is a butterfly 


Salı, Ocak 07, 2014

kam sesi


Türk Şaman müziği

yaşamak

yaşamak bir eylemdir. 

e.
sszblt. 

Cuma, Ocak 03, 2014

anima animus

gitmek istediğin yere ulaşmaya çalışırken, animusun saldırısına uğramak...şamanlar, jung'u iyi eğitmişler. ama o bize hiç telif hakkı ödemedi.

e.
sszblt

kaybetmek yok

kaybetmekten korkarak, başarıya ulaşamazsın.

e.
sszblt 
3 ocak 2014




Çarşamba, Ocak 01, 2014

hafiflet

ruh, ağırlığı değil, derinliği sever. 

e.
sszblt