Cumartesi, Mart 30, 2013

pislik

pislik...

bulaşıcıdır.
onu görmeniz bile gerekmez.

yolda yürürken,
aniden
üzerinize sıçrar
her şeyi berbat eder.

pislikten,
kurtulmanın tek yolu-
dur, sert müdahale.

sessizbulut
30 Mart 2013

Yıllardır beni takip eden, orta 1'de aynı sınıfta olduğumuzu iddia eden, ama hiç anımsamadığım, birkaç yılda bir telefonla, mektupla, ortalığa atılan uydurma hikayeli toplu emaillerle peşime takılıp beni sürekli rahatsız eden, şimdi sosyal medyada karşıma çıkıp saçma sapan konuşan, hayatım boyunca hiç karşılaşmadığım halde, yüzünü bile tanımadığım, kendini tanımadığım bilmediğim halde beni tanıyıp bildiğini iddia eden" bu hasta  insanla ilgili, bugün yeniden peşime düştüğü için yazılmıştır.  twttr adı zzn gibi bir şey. bugün bana yine saldırdı sözlerle...

bir gün, hayatımda hiç görmediğim ve tanımadığım (görmediğim için kendimi varlığından da koruyamam) bu hasta insan tarafından saldırıya uğrarsam, umarım kanıt olur.