Pazartesi, Mart 08, 2010

acı mı çekiyorum?

acı mı çekiyorum. sana öyle mi göründü?

acıya düştüm.
acıyı içtim. Acıda boğuldum...
artık yaşamıyorum...


evet. aptal. acı çekiyorum.
senin kendine ve başkalarına karşı aşırı duyarlılıktan apathiye düşmüş, hissi beklemedeki var yok sanal şov dünyanda gerçekliği konusunda hiçbir fikrinizin olmadığı kadar büyük acı çekiyorum hem de... ama dünyanın acısı bu... sevdiğimi kaybetmenin değil. çünkü onu hiç kaybetmedim.


389 gün önce, bu dünyadaki tek işe yarar adamın kalbini toprağa verdim.

o kalbin, duruşunu izleyip; onun 185 güzel bedenini, yerine asla bir yenisinin konamayacağı dünyanın en özel kafasını, ellerini, dudaklarını, benzersiz şefkatini, vicdanını, adamlığını, hoşgörüsünü, nezaketini götürüp buz gibi bir morga verdim.

evet ben o acıyı iliklerime kadar içtim.

ondan kurtulamayabilirim.

bu çukurdan asla çıkamayabilirim.

ama sen dert etme..

Tengri bana bu hediyeyi(!) verdiyse
baş edebiliyormuş gibi yapabilirim...


Sizlerin huzurunu suskunlukla korumayı başarabilirim...




evrim