Perşembe, Eylül 07, 2006

HAYIR

burada, alışkanlıklarınızı, derli topluluklarınızı, temizliklerinizi, noktalarınızı virgüllerinizi, imla kurallarınızı, trafik kurallarınızı, hukuk kurallarınızı, etik kurallarınızı ARAMAYIN!

Sokaktan toplanmış kelimeler bunlar. Bir sokak şairinin öykü düşleri değil, çapakları batan gözlerine. O benim. sen değilim. senim. ben değilsin. bensin. biziz. biz ne anlarız di mi bunlardan?

sizi sevmek istemiyorum. al işte, yine noktadan sonra cümleye küçük harfle başlıyorum. sizin kurallarınızı tanımıyorum. ben koymadım ki onları! sormadı ki bana kimse?! şimdi de ben size sormuyorum. sizden izin almıyorum. sizi sevmiyorum. kimseyi sevmiyorum. sizi istemiyorum. yalnız kalmak, yalnız kalmak, yalnız.. kalmak. susmak istiyorum. susmak istemiyorum. kocaman evetlerinize, koca gülüşlerinize, davetlerinize, kocaman bir hayır! NEGATİF. kocaman bir dur işareti...

demek, yalanmış "başlık", insanmış bu da.. gezegenler arası buluşma noktasıymış? delirmiş olmalı. nasıl bir buluşma?

büyük adamlar, küçük çocukları ezerken, büyük amcalar, küçük ülkeleri deşerken, nasıl bir buluşma? nasıl bir barış? nasıl bir gelecek? siz hala çocuk doğurmaya devam edin! ben delireyim. herkes herşey normal desin. doğuyoruz ya! al bu da ünlem! ne oldu? doğmuyor muyuz? ölüyoruz ya? ne oldu, ölmüyor muyuz? kararları biz mi veriyoruz?

biz, ruyalarımızı bile secemiyoruz.

biz, sen ve ben, siz ve biz, en adi, en alcak, en basit, en gudumlu olmanın, en ölümlü en aciz olmanin 24 saat 7 gun 12 ay kompleksini yaşıyoruz. biz o komplekslerle şişip şişip patlıyoruz! bu baskılarla..dağılıyoruz.

ne oldu, rahatsız mı bu koltuk? ben canım, her gün burada oturuyorum.

hayır almıyorum. arkası içten pazarlık dolu evetlerinizi, davetlerinizi kabul etmiyorum.

ne olursan ol, gel'i istiyorum. soyunup gelin diyorum. açık olun istiyorum. sakin olun, yeter. delirttiniz diyorum. öldürmeyin. ölüyoruz zaten. bağırmayın, bıktırdınız, yıktınız zaten. çocukluğumu istiyorum. dayaklarınızı vereyim, korkularımı vereyim. aldıklarınızı vereyim geri. zamanı istiyorum. sevinci istiyorum. inanci istiyorum. Allah'ın belası güveni istiyorum.

Boşuna aramayın. sokak cümleleri bunlar. edepsiz, sizin kurallarınızı tanımayan. sizin noktanızı, virgülünüzü takmayan. ünleminizde sakin, tırnağınızda kopan. başkayız, beni aranıza katmayın. Allah hepimizi belası versin biz insan-soyu.

boşuna aramayın insanlık öldü.

s..insizin silahlarınız... sizin hayırlarınız..., sizin evetleriniz.... sizin kur-al larınızı ... sizi...n..

uzak durun benden, bulaşmayın!